Logo de Sada Instrucción y apoyo

Logo de Sada Instrucción y apoyo
Logo da Sociedade "Sada y sus contornos" creada en Nova York, no 1913, por emigrantes naturais do Concello de Sada e residentes nesa cidade americana.A finalidade principal era dotar á súa vila natal de medios co que instruír ás novas xeracións.No 1927 inaugurábase a nosa escola...83 anos despois, inauguramos o blogue da súa Biblioteca. Sada, 25 Outubro do 2010.

martes, 14 de junio de 2011

Xoán Farias...In memoriam...

O día 25 de Outubro do 2010 inaugurabamos o noso Blogue cun poema de Xoán Farias...
Reproducimos aquí a  primeira publicación do noso blogue ...e manifestamos a nosa  tristura polo seu falecemento.


O día 24 de Outubro é o Día da Biblioteca.
O cuarto luns do mes de Outubro é o día da Biblioteca Escolar.Como ese día estaremos  sen Biblioteca imos lembralo cun pequeno poema de Juan  Farias.


Ler,participar,é facer literatura.
Ensinade a ler,por favor,ensinade a ler nos libros,
no vento, nas pozas nun día de chuvia,
no bosque e na luz, ensinade a ler, pídovolo,
para que ninguén medre até a idade da avaricia e o desamor.
                                                      Juan Farias 

Noticias sobre a morte de Xoán Farias.A Voz de Galicia.es e Público.es




ramón loureiro Publicado: 13/06/2011Juan Farias, recordado por dar a las letras «páxinas radicalmente galegas». La literatura infantil gallega lamentó ayer la muerte de Juan Farias, una de sus más brillantes voces y autor de obras como Los caminos de la luna. Farias nació en la parroquia ferrolana de Serantes, muy cerca de donde vio la primera luz un premio Cervantes, Gonzalo Torrente Ballester. Y a Farias le gustaba volver a Galicia siempre que le era posible.

ramón loureiroPublicado: 12/06/2011Muere Juan Farias, la gran voz de la literatura infantil. El escritor gallego Juan Farias, autor de obras como Los caminos de la luna, El paso de los días, Crónicas de Media Tarde y El niño que vino con el viento, falleció ayer, alrededor de las cuatro de la madrugada, en la localidad madrileña de Villaviciosa de Odón, donde llevaban su nombre tanto una escuela infantil como una biblioteca pública. Farias era el autor de uno de los grandes clásicos de las letras castellanas del siglo XX, Algunos niños, tres perros y más cosas, que en 1980 lo hizo merecedor del Premio Nacional de Literatura Infantil y Juvenil.


Redacción digitalPublicado: 25/10/2010El CEIP de Pazos dedica su biblioteca al escritor ferrolano Juan Farias. El CEIP de Pazos ha bautizado su biblioteca con el nombre del escritor ferrolano Juan Farias, a quien el Concello también ha dedicado este año la Festa da Lectura, do Libro e da Palabra. Juan Farias, escritor de literatura infantil y juvenil, no ha podido asistir al acto, celebrado esta mañana, por motivos de salud. Sin embargo, en su lugar acudió su amigo, y también escritor, Xavier Docampo, que leyó una carta enviada por Farias en la que agradecía el gesto del colegio.
http://www.publico.es/culturas/381538/muere-juan-farias-el-gran-transgresor-de-la-literatura-infantil-espanola

http://redelectura.blogspot.com/2011/06/juan-farias.html